Monday, May 10, 2010

Hari Ibu dan Hari Ilmu

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah kembali kita bersua di alam maya ini, selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad shallallahu 'alaihi wasallam, semoga Allah merahmati kita semua.


Semalam ana hantar mesej kat ummi, mendoakan sentiasa diberkati Allah dan dipermurahkan rezeki sempena Hari Ibu ini. Pagi ini ku mendapat balasan daripada ibuku, 'Terima kasih, disaat menjadi warga emas ini, tiada apa yang ummi perlukan cuma rasa dihormati dan disayangi oleh anak-anak.' Sungguh sayu bunyinya, sayang ummi... ^_^ [tak lupa juga buat ayah tercinta... hehe]

Hari ini juga Kuliah Syariah University of Jordan mengadakan Hari Ilmu yang saban tahun dilaksanakan. Cuma yang agak menarik perhatianku ialah guruku yang disayangi turut sama menjadi ahli panel pada kali ini. Ustaz Doktor Syaraf Qudhoh [barakallahu fiih], sekarang beliau dipinjamkan oleh Yarmouk University untuk mengajar di sana, insya-Allah semester awal tahun ini baru pulang ke University of Jordan balik. Rindu nak amik madah dengannya, semoga berkesempatan insya-Allah.


p/s : Doakanku diberi kekuatan untuk istiqamah dan thabat di atas jalannya serta dalam melakukan amal soleh.

0 comments:

wanabdbaith. Powered by Blogger.

Visitor

free counters