Monday, March 10, 2014

PENGHARGAAN ATAS SUMBANGAN DAN BANTUAN KEPADA DANA PENGAJIAN AL-KHALIDI

Sekretariat Dana Pengajian al-Khalidi mengucapkan jazakumullahu khayran (semoga Allah mengganjari dengan kebaikan) dan aktharallahu amthalakum (semoga Allah meramaikan golongan seperti anda semua) kepada semua pihak yang telah berusaha membantu menjayakan usaha mulia membantu Dr Salah meneruskan kuliah beliau. Penghargaan tidak terhingga terutamanya :

1. Seluruh penyumbang samada dari Malaysia mahupun penuntut di Jordan. Semoga Allah swt menganjari kebaikan dan diramaikan golongan pemurah seperti anda semua. Terdapat penyumbang yang malu dengan sumbangan yang dilihat sedikit sedangkan nilainya di sisi Allah mungkin melebihi dari dunia dan isinya. Mohon kepada penderma meneliti laporan bagi memastikan wang yang didermakan telah dimasukkan di dalam laporan. Mohon jasa baik untuk maklumkan jika terdapat wang sumbangan yang tidak dilaporkan. (rujuk laporan untuk semakan)

2. Ustaz Farid Ravi yang telah ‘membocorkan’ maklumat keperluan tersebut sehingga memberi ruang kepada kita semua membantu Syeikh untuk terus menyebarkan ilmu beliau. Ini kerana Syeikh amat wara’ dan zuhud. Beliau sering menolak jika hadiah berbentuk wang diberikan ketika menyampaikan kuliah. Untuk makluman juga, beliau masih lagi menyewa kediaman ketika umur menjangkau 70an.

3. Ustaz Wan Abdul Baith Izzuddin yang telah mewaqafkan diri untuk menjadi sekretariat kepada pelancaran kutipan. Banyak masa dan kredit telefon mungkin telah dihabiskan untuk menjayakan kutipan ini, disamping kesibukan beliau menjaga anak kecil. Semoga apa yang telah diinfaqkan diganti oleh Allah swt.

Pihak jawatankuasa juga bercadang membawa Syeikh ke Malaysia untuk daurah khas beliau. Ini bergantung kepada kesediaan mana-mana individu/organisasi yang sanggup menerima beliau sebagai tetamu. Buat masa ini dana yang ada mampu menampung tiket kapal terbang beliau pergi dan balik. Dr Salah telah pun memberikan persetujuan awal iaitu sekitar bulan Ogos 2014.

Sila maklumkan jika ada individu/organisasi yang berminat atau sudi menanggung kos tersebut. Kehadiran Syeikh ke Malaysia bukan sahaja boleh dimanfaatkan oleh pencinta ilmu di Malaysia bahkan membolehkan Syeikh menghidupkan lagi penulisan beliau dengan pengalaman beliau di Malaysia. Semoga Allah swt memberikan kesihatan berpanjangan kepada beliau bagi membolehkan ummat mengambil iistifadah dari beliau.

Lampiran :
1. Laporan Dana Al-Khalidi
http://www.4shared.com/office/k-UGVps3ba/Laporan_Dana_al-Khalidi.html
2. Penyerahan Bayaran Sewa Pusat Pengajian Al-Khalidi
http://www.4shared.com/office/6oREwZbXce/Lampiran_1_-_Penyerahan_Bayara.html
3. Berita Penyerahan Sumbangan
http://www.4shared.com/office/U7LpYboyba/Lampiran_2_-_Berita_Penyerahan.html
4. Senarai Penderma
http://www.4shared.com/office/AcRt3-EPce/Lampiran_3_-_Senarai_Penderma.html

Pertanyaan dan maklum balas :
Wan Abdul Baith Izzuddin
Tel / Whatsapp : +962779933809
FB : https://www.facebook.com/abdbaith.izzuddin?fref=ts 
Email : abdbaith47@gmail.com

Disediakan oleh :
Sekretariat Dana Bantuan Pusat Pengajian al-Khalidi
Amman, Sweileh.
wanabdbaith. Powered by Blogger.

Visitor

free counters