Friday, March 29, 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke _ _

Assalamualaikum wbt,





Alhamdulillah, segala puji dan puja milik Allah Tuhan Sekalian Alam yang telah menganugerahkan kepadaku seorang isteri yang penyabar, pemberi semangat, semoga sentiasa menjadi isteri yang solehah dan beroleh syurga Allah yang abadi, selawat dan salam juga ke atas junjungan mulia Nabi Muhammad shallallahu 'alaihi wasallam.

Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke _ _ buat isteri tercinta, Nur Hanani Fadzilah binti Abdul Khalid... Tak lupa juga Ulang Bulan Perkahwinan kita yang ke 7 baru-baru ini.  :)

Meskipun bersikap kebudak-budakan, tetapi Allah Yang Maha Mengetahui betapa dia benar-benar penguatku di kala susah, pemberi semangat yang tidak pernah putus, membuatkanku bersungguh melakukan sesuatu.

Terima kasih atas kasih dan sayang yang dicurahkan, tiada dapat kubalas melainkan dengan mendoakan agar Allah SWT memberikanmu yang terbaik dariNya.

Jangan bersedih atas sesuatu yang kita belum ada, hikmahnya pasti ada, sentiasa berusaha memperbaiki diri, jangan terikut dengan sikapku yang tak elok, sentiasalah istiqamah dengan kebaikan... Moga-moga kebaikan yang kita amalkan itu memberi kesan kepada orang yang rapat dengan kita.



Rajin-rajin study... All the best

----------------------------

P/S : Minta maaf sebab tak teringat nak beli hadiah, harapnya makan-makan malam ni dapat gembira hatimu sedikit sebanyak, maafkan salah dan silap abang juga :)
wanabdbaith. Powered by Blogger.

Visitor

free counters